Polityka prywatności

8 sierpnia 2016

Dla Magdy / For Magda

Imieninowa dla nastolatki.
Moje kwiaty z papieru czerpanego barwionego płynnymi akwarelami.

PS. Cóż, ja uważam, że nie zawsze muszę być w zgodzie z obowiązującymi trendami, czyli nie wszystko musi być popaćkane mgiełkami czy farbami... Warto chodzić własnymi ścieżkami, a czasami nawet płynąć pod prąd.:-)

*
For name day for a teenage girl.
My flowers made from handmade paper and coloured with liquid  watercolours.



Materiały / Supplies:
baza 15 x 15 cm - studio75
papier UHK Gallery
papier My Mind's Eye
skrawki papieru GP (zielone)
czerwony karton
grafika - Joy! crafts
papier czerpany Namaste
płynne akwarele - Renesans


Zgłaszam ją na sierpniowe poszukiwania Fana papieru czerpanego Namaste




15 komentarzy:

  1. Świetna kompozycja! Urocza karteczka dla nastolatki😊 pozdrawiam cieplutko ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i radosna :)
    Ja też nie chlapię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, najważniejsze to działać w zgodzie ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam do klubu niepaćkającego :) Kartka super - te obrazki to stemple, które sama kolorujesz? Bo chyba mi umknęła ta informacja, jeśli była. Bardzo mi się podobają te obrazki u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym umieć tak ładnie kolorować. :-)Te obrazki są z takiej małej książeczki z grafikami Joy!

      Usuń
  5. I bardzo dobrze, że nie ciapkasz i nie chlapiesz. To raczej nie w moim stylu, wolę zdecydowanie takie karteczki jakie Ty prezentujesz :) Świetną jest, te kwiatki robisz super. A do tego bardzo fajne te literki, masz super wykrojnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ten alfabet dorwałam kiedyś na bazarku i jestem z niego bardzo zadowolona.

      Usuń
  6. co do ostatniego- zgadzam się w całej rozciągłości!
    własne ścieżki są najlepsze ;-D

    akwarelki rządzą! ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, akwarelki rządzą! I aż nie mogę się doczekać, kiedy znów sobie nimi pomaluję... po dłuższej przerwie...

      Usuń
  7. dziekujemy za wspolna zabawe w fana papieru czerpanego Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i właśnie...ciapania, chlapania, tez raczej nie jestem z tych, ale jednak ulegam trendom i czasem mi się zdarza, ale rzadko
    Kartka urocza, te kwiatki mają coś w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, czasami gdy coś robię, to "ciapnięcie" mi pasuje do stylu kartki, ale nie za każdym razem...

      Usuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!