Polityka prywatności

1 stycznia 2017

Noworocznie / A New Year post

Witam w nowym roku! I od razy życzę Wam, aby był pełen dobrych zdarzeń, mądrych decyzji, interesujących spotkań
i pomysłów na zachwycające projekty.

Dla mnie pierwszy dzień stycznia to czas prezentów urodzinowych, więc postanowiłam pozbierać te wszystkie fajne rzeczy, które do mnie dotarły  jeszcze w grudniu i pochwalić się nimi. A jest czym! ;-)

Jak może wiecie, brałam udział w tagowej wymiance na rogatym blogu. W jej ramach otrzymałam od Agaty przepiękne, świąteczne tagi!
Agatko, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję! Pięknie ozdobiły prezenty pod choinką!
Do nich Agatka dołączyła bożonarodzeniową książeczkę, słodkości i herbatę (która mi gdzieś w międzyczasie zniknęła, czytajcie: została wypita).
Także przed świętami okazało się, że wygrałam candy u Lady E. i - ku mojemu zaskoczeniu - pierwszego roboczego dnia po świętach otrzymałam taką oto paczuszkę.
A w niej skryły się: kwiaty robione przez Emilię, wykrojniki Rosy Dots, foamiran na gorąco, fantastyczne pręciki oraz środki do kwiatów.
Dodam, że kwiaty Lady E. na żywo prezentują się jeszcze piękniej niż na zdjęciach na jej blogu. Są dopracowane w każdym calu!

Oczywiście, w wolnej chwili zamierzam spróbować swoich sił i zrobić kilka kwiatów, a co! Na pewno je wam tutaj wtedy pokażę.

Pozdrawiam noworocznie!
Aneta


6 komentarzy:

  1. Anetko! Ciesze sie ze zawieszki sie przydały a z okazji urodzin zycze Ci mnóstwo radości z tego co robisz, zdrowia, uśmiechu, spełnienia marzeń oraz twórczych chwil:) z urodzinowymi uściskami:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne prezenty na dobry początek roku! :-)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!