Polityka prywatności

15 kwietnia 2017

Wiosennie z baletnicą / Spring with a ballet dancer

Do dzisiejszego albumiku dorzucam jeszcze kolejną kartkę z papierów Scrapberry's, zgłoszoną do wiosennego konkursu  - z Białymi Kruczkami.

Po raz pierwszy samodzielnie ozdobiłam tekturkę techniką embossingu na gorąco i bardzo mi się to spodobało. :-)



Materiały:  

papiery Art of Nature Scrapberry's, biały karton i baza kartki -studio75, balerina - Project Prezent, puder do embossingu - Stampedous, kryształki - Prima Marketing

Aneta

10 komentarzy:

  1. Sliczności, gratuluję i podziwiam!! Radosnego dalszego świętowania, pogody ducha i dobrego czasu spędzonego w gronie najbliższych oraz sił i wytrwałości w realizowaniu nowych zadań, pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się embossing ale już chyba nie dam się zdewastować finansowo na tę technikę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się skusiłam i nie żałuję. :-) Odpuszczam za to inne techniki. :-))

      Usuń
  3. Śliczna! Pięknie wyszła ta baletnica!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Przyznam, że i mnie zachwycił rezultat.

      Usuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!